joi, iulie 22

ZIMBET CONTAGIOS

Cind cineva mi-a zimbit azi,am zimbit si eu .Acum iti transmit tie zimbetul prin acest mesaj,da-l m-ai departe celui ce urmeaza!  -Imi lipseste atingerea ta catifelata pe corpul meu atit de rece,imi este frig fara mangaierea ta suava pe care o prime-am de fiecare data cind tu ma atingeai fiind linga mine,imi lipsesti,dar nu te gasesc....pijamaua mea draga!     -Te simt imprejurul meu ...ma invalui....te joci prin parul meu....nu mai pot scapa de tine ...unde sa ma ascund de tine? ...Vint nenorocit!       -Cind ma uit la soare te vad pe tine,cind ma uit la luna te vad pe tine,cind ma uit la mare te vad pe tine.Dar da-te naibi din fata mea!!!               -Tanara draguta ,blonda sexy,fara obligatii,patimasa,exotica,misterioasa si amatoare de senzatii tari,Vind camion!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu